• 8.612.652 stemmen

banner

Mortal Kombat Legends: Snow Blind (2022)

Animatie / Actie | 82 minuten

Genre: Animatie / Actie

Geregisseerd door: Rick Morales

Met onder meer: David Wenham, Manny Jacinto en Yuri Lowenthal

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Mortal Kombat Legends: Snow Blind

"Evil is Unleashed!"

Kano is vastbesloten om Earthrealm over te nemen en valt stad na stad aan met behulp van drie koelbloedige huurlingen van de Black Dragon. Eén jongeman buigt geen knie voor Kano: Kenshi. Eigenwijs en ongedisciplineerd verliest Kenshi zowel zijn gezichtsvermogen als zijn zelfvertrouwen nadat Kano en zijn clan hem aanvallen. Kenshi komt vervolgens onder de hoede van Kuai Liang, beter bekend als Sub-Zero. Hij is nu gepensioneerd en onwillig om Kenshi te trainen. Echter is hij ook de enige vechter die sterk genoeg is om Kano uit te dagen. Onderweg herontdekt Kenshi de hoop die hij was verloren en een mogelijke weg naar verlossing. Zal dat genoeg zijn om Kano te stoppen en Earthrealm te redden?

imageimageimageimageimageimageimageimage

Kenshi Takahashi (stemrol)

Kano (stemrol)

Shang Tsung (stemrol)

Kobra (stemrol)

Kindra (stemrol)

Scorpion / Owner (stemrol)

Kabal (stemrol)

Kira (stemrol)

Tremor (stemrol)

Graji (stemrol)

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

Scorpion’s Revenge was geweldig, maar Battle of the Realms was voor mij echt een gigantische tegenvaller. Bij deze Snow Blind draait de film om Kenshi, die ik nog ken van de game Mortal Kombat: Deadly Alliance. Het script is oké, met een aardig character driven plot. Niets hoogstaands en helaas zijn zowel de animatie stijl als de eerste paar gevechten vrij pover. De laatste 30 minuten worden echter nog alle registers open getrokken qua gore en camerawerk, waardoor je als kijker én fan aan je trekken komt wat betreft heerlijke fatalities. Verder is het niets nieuws onder de zon, maar eens in de zoveel tijd een nieuwe Mortal Kombat Legends is voor mij een perfecte zondagavond. Een krappe 3,5 als fan van het eerste uur.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Iron Maiden schreef:

Maar eens in de zoveel tijd een nieuwe Mortal Kombat Legends is voor mij een perfecte zondagavond.

Same here.