• 10.485 nieuwsartikelen

Met onder meer: Keanu Reeves, Rachel Weisz en Shia LaBeouf

Gesproken taal: Engels, Latijn en Spaans

Releasedatum: 24 februari 2005

Plot Constantine

"Hell wants him. Heaven won't take him. Earth needs him."

John Constantine (Keanu Reeves) is naar de hel geweest en teruggekeerd. Hij is geboren met een gave die hij niet wil hebben: het vermogen om engelen en demonen te herkennen die in menselijke gedaante op aarde leven. Zijn hulp wordt ingeroepen door een wanhopige, maar sceptische politie-onderzoekster Angela Dodson (Rachel Weisz) voor het oplossen van de mysterieuze dood van haar geliefde tweelingzuster. Het onderzoek neemt hen mee in de wereld van de demonen en engelen die in Los Angeles leven. Zij zijn beiden gevangen in een noodlottige reeks van bovenaardse gebeurtenissen. Is er uit deze hel op aarde nog een ontsnapping mogelijk?

avatar van DDT

DDT

Q Jones schreef:

Maar niet Keanu reeves denk ik

Dien van 2018 is niet het vervolg van deze

Inmiddels heb ik al ergens gelezen er wel degelijk een vervolg komt met Keanu Reeves, nog ff geduld dus

avatar van frans123

frans123

3 2 1 cut schreef:

Tsja, als je 63 bent heb je binnen niet al te lange tijd natuurlijk de eeuwigheid om naar engeltjes of demoontjes te gaan kijken ( hangt er vanaf natuurlijk... ).

Ik blijf het een topfilm vinden. Ben benieuwd naar deel 2. Maar of die gaat komen...?

Ik had toen een beauty van een vriendin...30 jaar jonger. Ik ben er nog steeds en heb nu een erg knappe vriendin ....20 jaar jonger!!!! Nou jij!!!!!!

Je verzoek is ingewilligd ; van deze pulp komt een deel 2.

avatar van 3 2 1 cut

3 2 1 cut

frans123 schreef:

Vaag vermoeden dat jij dan 80 jaar bent en je vriendin 60 ? Nou, dan hoef ik niet te ruilen hoor…

Nee hoor, ik heb nog steeds dezelfde vrouw met wie ik al zeer lang gelukkig ben. 4 jaar jonger maar nog steeds een ‘Long Blond Animal’.

frans123 schreef:

Je verzoek is ingewilligd ; van deze pulp komt een deel 2.

Ik zag het net ! Dank je ! Ik hoop natuurlijk net zo goed als deel I en dat dezelfde Satan ook weer terugkomt. Ja, mocht ik ooit (vaag vermoeden) in de hel terecht komen dan graag in deze. Als Rachel Weisz er ook maar rondloopt !

avatar van frans123

frans123

3 2 1 cut schreef:

72 ben ik, zij is 52 , ontzettend knap. Rachel Weisz.??..52..ja leuk, was aantrekkelijk...maar zij kan niet in de schaduw staan van mijn Marokkaanse vriendin. Echt.

Off topic ..stoppen ermee.

avatar van davey400

davey400

Pas weer eens herzien. Wat blijft dit een goede film zeg.

Steengoede rollen van Reeves, Weisz, Rossdale en bovenal Swinton, die gewoon doodeng.

avatar van dimi303

dimi303

Straks herzien op het Tilda Swinton Kinoquartet in KASK Cinema te Gent. Reeds gezien: friendship's Death, The Last of England en Teknolust.