• 10.523 nieuwsartikelen
  • 8.962.509 stemmen

Those Who Wish Me Dead (2021)

Actie / Thriller | 100 minuten

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 17 juni 2021

Plot Those Who Wish Me Dead

"Nature finds a way."

Een ​​jonge tiener is getuige van de moord op zijn vader in de buurt van een groot nationaal bos. Achtervolgd door huurmoordenaars die hem het zwijgen willen opleggen, ontmoet hij in de wildernis al snel een ervaren brandwacht en overlevingsdeskundige die hem onderdak biedt in haar uitkijktoren. Wanneer de huurmoordenaars het bos in brand steken om hun sporen uit te wissen, moet het paar een dodelijke brand overleven die hen dreigt te verteren en de moordenaars te slim af zijn.

avatar van ILDIB

ILDIB

Wat zitten er onzinnige scenes in. Te beginnen met die bliksem tot twee keer toe. En dat badass scharminkel is ook totaal ongeloofwaardig als firefighter. Droevig om te zien hoe lara croft niet eens meer fatsoenlijk kan rennen. En de logica in de acties van de bad guys, ach ja.. Het geklaag van littlefinger is het enige echt vermakelijke naast het tempo van de film.

En blijkbaar kan het ook ergens stormen en bliksemen en 5km verderop stralend weer zijn. En een megabrand zie je ook pas als ie voor je fikt.

avatar van panax

panax

best wel goeie aktiefilm

spannend genoeg ,goeie cast

mooie beelden ,vuur goed in beeld gebracht

prima in orde !!

het hele verhaal zat goed in elkaar van begin tot het eind, en toch blijft het een raadsel ??

avatar van Brabants

Brabants

• 2003 stemmen

[i][Those Who Wish Me Dead/i] is een film die in alle facetten gewoon goed is. Allemaal sub plotjes die in elkaar zijn verweven dat vind ik als het goed is neergezet altijd smaakvol. Ook de beelden waren prachtig.

avatar van Agent47

Agent47

Matige film. Acteerwerk was niet al te best, met name Fill Little kwam veelal onrealistisch over. De beelden van de natuur en soundtrack waren wel top.

avatar van cor1946

cor1946

Goede actie film, lekker om naar te kijken na al die onzin en opmerkingen.