Rev (2020)

Canada
Actie / Drama

geregisseerd door Ant Horasanli
met Francesco Filice, Vivica A. Fox en Hannah Gordon

Als Mikey niet met auto's aan het racen is op de racebaan, dan steelt hij ze overal in de stad. Maar wanneer hij betrapt wordt op het simuleren van een zeldzame rit vanuit het huis van een agent, stelt de politie hem voor een keuze; undercover gaan of naar de gevangenis.

avatar van schumacher
B-film, verwacht er dus niet teveel van.
Toch heb ik al 100 keer slechter gezien dan deze en daarvoor geef ik toch een 3 rekening houdend dat ik dit cijfer geef als b-film zijnde.

Bedroevend slecht.