The Debt Collector 2 (2020)

Alternatieve titels: Debt Collectors | Payback

Actie

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Scott Adkins, Louis Mandylor en Vladimir Kulich

Twee deurwaarders worden in een explosief gevaarlijke situatie geduwd wanneer ze bij een gemene eigenaar van een casino uit Las Vegas een schuld moeten vorderen. Ze moeten met heel wat moeilijkheden afrekenen. Ze worden uiteindelijk achtervolgd door verschillende schurken en geconfronteerd met wraak.

avatar van Ras-B
Debt Collecties,

Vanmiddag gezien. Heb mij weer vermaakt met Scott Adkins en Louis Mandylor. Van regisseur Jesse V. Johnson. Verhaal is oké. Goede vechtscenes, maar vond dit tweede deel ietsje minder dan deel 1 uit 2018.
De samenwerking Jesse Johnson en Scott Adkins bevalt nog altijd prima.
Nu ook benieuwd naar Legacy of Lies van de Nederlandse regisseur Adrian Bol en Seized van Isaac Florentine beiden met Scott Adkins. 3,5 sterren voor Debt Collectors. Prima actiefilm.

avatar van DiDa
Adkins en Mandylor vormen wederom een fantastisch duo. Lekkere balls to the walls actie en humor.
De deur naar deel 3 wordt al opengezet op het einde...laat maar komen.

Ik vind het mooie films. Neemt zichzelf niet te serieus en heeft wat leuke humor. Heerlijk genieten onder genot van een biertje en sigaar met verstand op nul. Mag van mij nog wel een derde deel van komen. Acteurs vind ik ook goed bij hun rol passen.

avatar van schumacher
Leuke knokfilm.

avatar van Gi-Force
Totale pretentieloze film. Dit is een film voor een maandagavond op de bank met verstand op nul. En dan is die tof.

avatar van deRappe
D'r zat wel wat leuke actie in, maar ik vond het nogal een raar en heel voorspelbaar geheel...soms ook heel erg "kitsch" allemaal...het eerste deel was top maar daar had niet een vervolg op moeten komen.....brrrr

avatar van akkerman20
Best redelijke Hyundai reclame dit.

avatar van horizons
Vermakelijke films toch wel. Grappig om counselor Troi in een rol als dit terug te zien.

avatar van Freespirit2
Gewoon een lekkere wegkijker.......niet te veel bij nadenken

avatar van Aapje81
The Debt Collector 2 mept vrolijk verder waar deel 1 ophield. In vergelijking met zijn voorganger is deze toch iets minder. Scott Adkins, doet wat hij altijd doet maar het is vooral Louis Mandylor die uitblinkt in overacting.

Daarnaast helpt het ook niet dat de dialogen erg matig zijn. De bijrollen soms ronduit slecht zijn en het scenario letterlijk op de achterkant van een bierviltje past. Omdat het nu eenmaal wel eens lekker is om pulp te kijken en ik bepaalde sympathie koester voor dit soort films, toch niet de laagste score

Matig.

avatar van xxERWINxx
Vandaag bekeken, ik vond hem iets beter dan het vorige deel.

Ook in deze film weer een herhaling van zetten, veel schurken zitten weer achter hen aan, leuk duo deze 2, leuke scenes in de boksschool o.a en vooral het einde vond ik wel een hoogtepunt, lekker bruut ook.
Ook weer een open einde zodat er nog een vervolg kan komen tussen deze 2 vechtersbazen

Al met al vermakelijk, maar geen echte topfilm, daar vond ik het verhaal en de actie te matig voor.