• 8.668.092 stemmen

Met onder meer: Willem Dafoe, Dounia Sichov en Simon McBurney

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Siberia

Clint is een gekwelde man die zich afzondert in een blokhut in de bergen. Zijn isolement kan hem echter niet helpen om enige gemoedsrust of verlossing te vinden. Als gevolg begint hij een reis waar hij zijn verleden, dromen en visioenen onder ogen moet zien.

kappeuter (crew films)

Willem Dafoe weer in een film van Abel Ferrara...

avatar van koningtoet

koningtoet

Heb deze gisteren gezien, in het begin leek het nog wat te worden maar naar mate William Dafoe vluchtig allerlei mensen bezocht had begon het toch een beetje minder te vermaken. Typische "je weet niet wat je ervan moet maken"-film. Leuk wel om William Dafoe de ronde te zien doen bij allerlei authentiek gepresenteerde culturen. Vooral de drinkende barbezoekers waren mooi en de gokscene was genadeloos. De schrikmomenten zo syncopisch dat het moment al voorbij is, maar dit was leuk. Beetje een egodocument, beetje een slechte film, maar als je er van houdt dan moet je hem ZEKER gaan zien!

avatar van Rickyman

Rickyman

Abel Ferrara en Willem Dafoe.. hier keek ik nou echt naar uit en is me ook zeker niet tegengevallen.

Geen gemakkelijke film en verwacht daarbij weinig uitleg, maar eerder een vaag, bevreemde en fascinerende filmbeleving.

avatar van aSMoDeuS

aSMoDeuS

Ferrara doet geforceerd moeilijk en slaagt nergens.

Rare super vage film