• 8.349.597 stemmen

Ventajas de Viajar en Tren (2019)

Thriller | 103 minuten

Genre: Thriller

Alternatieve titel: Advantages of Travelling by Train

Oorsprong: Spanje

Geregisseerd door: Aritz Moreno

Met onder meer: Luis Tosar, Pilar Castro en Ernesto Alterio

Oorspronkelijke taal: Spaans

Plot Ventajas de Viajar en Tren

"Truth is overrated. Reality stinks."

Helga is werkzaam op een redactie en ontmoet in een trein de psychiater Ángel. Hij vertelt haar over het leven van zijn patiënt Martín die als soldaat tijdens de oorlog een dokteres ontmoette. Op een bepaald moment weet Helga een dossier van de psychiater te bemachtigen dat informatie bevat over zijn patiënten. Het lezen ervan doet haar aan haar eigen verleden terugdenken.

imageimageimageimageimageimageimage

Cristóbal de la Hoz

Leandro Cabrera

avatar van Fransman

Fransman

WTF, waar heb ik nou weer naar zitten kijken. Het gaat over gekte. Heb ik geboeid zitten kijken? Zeker wel. Heb ik er iets van begrepen? Absoluut niet. Een ongewone film. Zeker. Intrigerend. Ook waar. In ieder geval een hommage aan de vuilnisman en waarin een berg afval in vuilniszakken een kunstwerk wordt. Iedereen veel kijkplezier. O ja, als je van iemand houdt, slaap je zelfs in een hondenhok.