• 8.254.783 stemmen

Geregisseerd door: Lorene Scafaria

Met onder meer: Constance Wu, Jennifer Lopez en Julia Stiles

Releasedatum: 12 september 2019

Plot Hustlers

'Hustlers' volgt het waargebeurde verhaal van een groepje voormalige strippers tijdens de financiële crisis in Amerika. Ze besluiten de handen ineen te steken om louche beurshandelaren een oor aan te naaien. Door de mannen te drogeren weten ze hun creditcards te bemachtigen en een hoop geld te stelen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Basto

Basto

Wat een vreselijk slechte Goodfellas kloon.... met vrouwen. Oeverloos geouwehoer en eindeloze verkleedpartijen. Heb me hier echt doorheen moeten bijten, spannend of entertaining werd het helaas nooit.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Wat een negatieve film met vreselijke personages. Eigenlijk zijn alle dames gewoon héél de film crimineel gedrag aan het uitvoeren. Alles draait om geld en materiële prullaria, zoals dure kleding, auto's, party's, etc.

Ik kreeg dan ook geen medelijden, toen ze uiteindelijk werden veroordeeld.

Jennifer Lopez vind ik wel een toffe chick om te zien, maar in deze film speelt ze een afschuwelijk mens. Gauw vergeten deze domme film.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Prettige film, die in een sneltreinvaart voorbij raast.

Verhaal is realistisch en goed in beeld gebracht, ik vind het zeker geen domme film.

Leuke bijrol voor zangeres Lizzo.

avatar van Filmreiziger

Filmreiziger

Misschien waren mijn verwachtingen iets te hoog, maar de film is me tegen gevallen. De acteerprestaties zijn niets bijzonder, maar storen niet. De film heeft het lastig om 109 minuten geboeid te blijven. Ik houd normaal wel van trage films en vind films bijna altijd te kort en nauwelijks te lang. Hier niet. De aanloop duurt te lang, het verhaal krijgt geen diepgang. Er is slechts één hoofdpersonage waar je iets meer over te weten komt, de rest blijft in mist gehuld. Je maakt kennis met het oppervlakkige leven, het materialistische (wat goed en overtuigend in beeld is gebracht) maar écht leren kennen doe je dames niet. En de heren slachtoffers ook niet. De film vliegt er met opgetrokken poten overheen. En dat is jammer. Had de film korter moeten duren? Dat denk ik niet. Wellicht betere opties zouden zijn geweest om iets meer van het karakter in beeld te brengen van iets meer hoofdrolspeelsters en wellicht had ook minimaal één slachtoffer uitgediept kunnen worden. Wellicht nog beter was het geweest om het gebeuren te nemen als inspiratie om er zelf een verzonnen script omheen te maken. Dan heb je meer vrijheid en dat er meer spanning en drama ingebracht kunnen worden. Al met al voelt het niet als een 'vergooide' avond. Ik heb me vermaakt en de film zonder tegenzin gekeken, maar de film zal me niet bijblijven en dat is jammer, want ik heb het gevoel dat er meer in gezeten had. Net geen drie sterren waard maar toch 'dik' 2,5 sterren.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Een crimi-film als een sexy versie van de Scorsese gangsterfilms met een rise & fall. Het begint boeiend met kleurrijke figuren in een zwoele omgeving met passende neonlichten. Maar dan valt de film wat stil en loopt het een stramien verhaaltje af. De actrices deden het niet slecht, maar dat maakte de film niet goed in de tweede helft. Jammer, want hier had meer ingezeten. Het werd allemaal iets te afstandelijk. Een gemiste kans.

avatar van Fisico

Fisico (moderator films)

Olijke film over een stel meiden die er niets beters op vinden om hun mannelijke klanten te pluimen en te chanteren. Kan niet anders dan vroeg of laat fout lopen. Veel glammer en glitter met oppompende beats en lichtspektakel, maar echt warm werd ik er niet van. Puur vertier en redelijk vermakelijk, maar daarmee is ook alles gezegd.

Acteerprestaties behoorlijk, maar het plot viel halfweg wat in. Diepgang beperkt behoudens bij het personage Constance Wu. Vrij luchtig en speels gebracht, mocht gerust wat donkerder of met meer drama gebracht worden. De feiten en de gevolgen waren dat ook voor sommige mannen ...

Het vlotte tempo zorgt desalniettemin voor een aangename filmavond, maar meer moet er ook niet van gemaakt worden.

avatar van Frankie Boy

Frankie Boy

Gisteravond deze film gezien en heb er zeker van genoten, temeer omdat het ook een waargebeurd verhaal is. Men kan over Jennifer Lopez denken en zeggen wat men wilt, maar in deze film laat ze echt wel zien wat ze allemaal in huis heeft en dat is zeker niet niks. Ondanks dat ze al in de vijftig is, ziet ze er geweldig uit en daarnaast kan ze zeker goed acteren. Ook haar met name vrouwelijke tegenspeelsters deden het niet slecht. Prima film en het bekijken zeker waard.

avatar van boemboem27

boemboem27

Matig verhaaltje

Mooie vrouwen dat wel

Maar weer erg veel zgn flahbacks waar ik geen liefhebber van ben

2 sterren voor de film en een half sterretje extra voor Lopez en de dames