Killerman (2019)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Malik Bader
met Liam Hemsworth, Emory Cohen en Diane Guerrero

Nadat hij betrokken is geraakt bij een auto-ongeluk, ontwaakt Moe Diamond in New York met geheugenverlies. Hij heeft geen idee waarom hij in het bezit is van drugs en miljoenen dollars en gaat op zoek naar antwoorden. Corrupte agenten zitten hem echter op de hielen en die willen niets liever dan hem dood hebben.

avatar van DreamTech
was er gauw klaar mee bagger !!

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van Grindhouse62
Een middelmatige misdaadfilm met een redelijk verhaal die je aandacht wel vast houdt. De actie is net voldoende en de film had wel wat korter gekund. Maar de film heeft mij geamuseerd en daarom een matige voldoende -3.0

avatar van Berthil
Inderdaad bagger.

avatar van Redlop
Bij vlagen spannend. Veel onbekende koppen waardoor het geloofwaardig overkwam. Voor een Netflixfilm voldoende.

Leuk filmpje al werd het op sommige momenten wel erg langdradig. Niet een film om vaker te bekijken.

avatar van schumacher
Middelmatig b-filmpke.