Seized (2020)

Actie

geregisseerd door Isaac Florentine
met Scott Adkins, Mario Van Peebles en Karlee Perez

Carl Rizk, een voormalig geheim agent, is verhuisd naar een rustig stadje om er zijn twee kinderen op te voeden. Op een dag wordt hij gewekt door een telefoontje. Carl krijgt te horen dat zijn kinderen ontvoerd en begraven zijn. Ze hebben een beperkte hoeveelheid lucht en zullen slechts vijf uur in leven blijven. Carl moet enkele criminele bendes uitschakelen om zijn kinderen te redden.

avatar van TronMan
De hoes ziet er al prima uit. Hopelijk is dit een goed teken.

avatar van Ras-B
Goedenavond ,

Iemand al een idee wanneer deze film uitkomt?
Na een fantastisch film jaar , 2019, weer erg benieuwd naar zijn nieuwe films.

Fijne avond iedereen

avatar van frolijve
Zoooooo'n hekel aan films die zich bijna geheel in het donker afspelen, jammer.

avatar van Ras-B
Seized.

Zojuist bekeken en wederom van genoten. Vind Seized de beste actiefilm van Scott Adkins van dit jaar, tot nu toe.
Veel actie, veel martiale arts. Precies wat fans van Scott Adkins graag zien.
Hoop op nog meer films van Scott Adkins met regisseur Isaac Florentine.
4,5 sterren voor Seized.

avatar van AniSter
Wat een simplistische B-film waar de B voor Bagger staat: het verhaal, het acteren, de muziek en de uitvoering. Blijft er nog 1 ster over en die is voor de duur; deze actiefilm (lees dit drama) was gelukkig snel voorbij en snel vergeten.

Trouwens, degene die de omschrijving heeft gemaakt heeft de film niet eens wíllen zien: 'twee kinderen ontvoerd en begraven'??? De omschrijving op de poster klopt wel, alleen vraag ik me af wat die tank en die helikopter daarop doen. Kortom, het is gewoon een zootje.

avatar van schumacher
Films met Scott bekijk je niet voor het goede of hoogstaande verhaal of voor de beste acteerprestaties. Het is gewoon verstand op 0 en leuke aktie en gevechten zien en we kregen ook eens een ander einde.

Gewoon een leuke knockfilm.
Ik zie wel liever de boyka films.

avatar van filmkul
Matig actiewerkje. Ook dit keer weer een stupide verhaal, maar dat accepteren we vooraf want dat hoort tenslotte bij dit genre. De uitwerking is ook niet bijster origineel. De actie is erg doorsnee en vrij eentonig. Het ziet er wel verzorgd uit. Het acteerwerk is niet heel slecht, hoewel er wel erg veel stoerkijkende boys in zitten die verder verre van kunnen acteren. Een mindere van Adkins., met een erg misleidende poster (tank, chopper?). 2.0

avatar van Grindhouse62
Ik heb mij niet verveeld met deze film, maar heb ze beter gezien van Scott Adkins. Gewoon een lekkere wegkijken.

avatar van DiDa
Gewoon weer een lekkere verstand op 0 knokfilm met Adkins. Er zijn inderdaad betere met hem gemaakt, maar voor 81 minuten lang knok en schietwerk zit je hier goed. Gewoon een voldoende.

En voor degenen die zich druk maken om de poster. Dit is niet de officiële poster maar dit was de poster gemaakt voor distributeurs om de film te verkopen. Deze poster was er al voor de opnames begonnen. De foto van Adkins op de poster hierboven is dan ook uit The Expendables 2.