Seized (2020)

Actie

geregisseerd door Isaac Florentine
met Scott Adkins, Mario Van Peebles en Karlee Perez

Carl Rizk, een voormalig geheim agent, is verhuisd naar een rustig stadje om er zijn twee kinderen op te voeden. Op een dag wordt hij gewekt door een telefoontje. Carl krijgt te horen dat zijn kinderen ontvoerd en begraven zijn. Ze hebben een beperkte hoeveelheid lucht en zullen slechts vijf uur in leven blijven. Carl moet enkele criminele bendes uitschakelen om zijn kinderen te redden.

avatar van TronMan
De hoes ziet er al prima uit. Hopelijk is dit een goed teken.

avatar van Ras-B
Goedenavond ,

Iemand al een idee wanneer deze film uitkomt?
Na een fantastisch film jaar , 2019, weer erg benieuwd naar zijn nieuwe films.

Fijne avond iedereen