Day and Night (2019)

Japan
Drama / Misdaad

geregisseerd door Michihito Fujii
met Shin'nosuke Abe, Masanobu Andô en Kaya Kiyohara

Koji Akashi keert na jaren terug naar het dorp waarin hij opgroeide, maar het weerzien is niet bijzonder vrolijk. Zijn vader pleegde zelfmoord, nadat hij een groot schandaal in de auto-industrie aan het licht bracht en daardoor zit de familie van Koji moreel en financieel aan de grond. Met een sterk gevoel voor rechtvaardigheid gaat Koji op zoek naar antwoorden en oplossingen, maar onderweg raakt hij zelf verweven in een schimmig web waarin de grens tussen goed en kwaad vervaagt.