Firecrackers (2018)

1 stem

Canada

geregisseerd door Jasmin Mozaffari
met Michaela Kurimsky, Karena Evans en Callum Thompson

Lou en haar beste vriendin Chantal zijn van plan om hun geïsoleerde, vervallen stad te verlaten en naar een stad ver weg te verhuizen. Wanneer Chantals onstabiele en bezitterige ex haar mishandelt tijdens een avondfeest, besluiten de meisjes om wraak te nemen op hem in een nacht van vandalisme en losbandigheid. De gevolgen van hun acties zijn echter verwoestend en bedreigen de kansen van de meisjes om ooit te vertrekken.