Venise N'est Pas en Italie (2019)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Ivan Calbérac
met Benoît Poelvoorde, Valérie Bonneton en Helie Thonnat

Emile is vijftien jaar. Hij woont in een caravan in Montargis met zijn gekke vader en moeder. De moeder van Emile verft zijn haar altijd blond, omdat ze vindt dat hij dan knapper is. Emile heeft een oogje op een meisje en wordt door haar gevraagd mee te gaan naar een concert in Venetië. Er is echter wel een probleem: zijn ouders besluiten hem te vergezellen.