Nevrland (2019)

Oostenrijk
Drama / Horror

geregisseerd door Gregor Schmidinger
met Simon Frühwirth, Paul Forman en Josef Hader

De zeventienjarige Jakob is een verlegen jongeman die werkzaam is bij een verwerkingsbedrijf. Hij heeft regelmatig last van paniekaanvallen en trekt zich terug achter zijn computer. Via de webcam ontmoet hij de zesentwintigjarige Kristjan. Wanneer de twee elkaar in het echte leven ontmoeten, lopen de zaken uit de hand.

avatar van umbra
Dit was nu ook weer totaal geen horror, het is de laatste jaren echt wel een obsessie geworden van zowel de filmmakers, als zij die de films via hun kanalen voorstellen/aanbieden, om drama en andere genres vh het horrorlabel te voorzien...is blijkbaar hot, een irritant iets vind ik het, pure misleiding.
Dit was weer oersaaie prut. Film begint als een mak dramafilmpje, nergens wouw of beleving...je hoopt ergens toch nog dat het boeiender zal worden, het tegendeel is waar...de film glijd recht het ravijn in samen met m'n hoop