Viulisti (2018)

Finland
Drama / Romantiek

geregisseerd door Paavo Westerberg
met Matleena Kuusniemi, Olavi Uusivirta en Kim Bodnia

Karin is een beroemde en succesvolle violiste. Terwijl ze ook een man en zoontje heeft, lijkt haar leven vooral in het teken van muziek te staan. Daar komt verandering in wanneer ze door een ongeluk haar vingers niet meer kan gebruiken. Karin accepteert dat ze niet meer kan optreden en gaat les geven aan muziekstudenten. In een van haar studenten, genaamd Antti, herkent ze al snel dezelfde passie. De twee worden verliefd.

Vanaf 29 augustus in de bioscoop (Just Film Distribution)

avatar van boemboem27
eigenlijk laat deze film zien wat er opgegeven moet worden als je aan de top wil meedraaien.
geldt natuurlijk niet alleen voor een musicus,maar ook andere takken van bv sport en vele andere disciplines.
simpel verhaal maar zeker de moeite van het bekijken waard.
alleen misschien iets te lang..

avatar van Onceuponanytime
Voorspelbaar verhaal. Wie graag hoort spelen, houdt stand. Ik heb mij evenwel kunnen redden dankzij de knappe Matleena Kuusniemi...