Planeta Singli 3 (2019)

Polen
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sam Akina en Michal Chacinski
met Maciej Stuhr, Agnieszka Wiedlocha en Boguslaw Linda

Tomek en Ania beslissen te gaan trouwen. De bruiloft zal op verzoek van Ania plaatsvinden bij de familieleden van Tomek. Hij heeft ze echter al een tijd niet gezien, omdat ze altijd om de kleinste dingen ruzie met elkaar krijgen. De trouwerij nadert en de groep komt bijeen. De moeder van Ania heeft een veel jongere vriend bij zich en maakt geen goede indruk op de moeder van Tomek.