Planeta Singli 2 (2018)

Polen
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Sam Akina
met Izabella Miko, Weronika Ksiazkiewicz en Maciej Stuhr

De relatie van Anna en Tomej ondervindt een behoorlijke crisis. Hij, de showman, is helemaal niet van plan om zich te settelen. Aan de andere kant wil zij dat wel heel graag. Ondertussen komt de miljonair Aleksander, eigenaar van de vrijgezellingenwebsite Planet, tevoorschijn. Hij is enorm onder de indruk van Anna en is ervan overtuigd dat niemand beter bij hem past dan Anna.