The Sun Is Also a Star (2019)

geregisseerd door Ry Russo-Young
met Yara Shahidi, Charles Melton en Faith Logan

Student en romanticus Daniel Bae en de in Jamaica geboren pragmaticus Natasha Kingsley ontmoeten elkaar op een magische dag in New York. Vonken vliegen er onmiddellijk vanaf tussen deze twee vreemdelingen, die elkaar misschien nooit hadden ontmoet als het lot niet had geholpen. Maar is het lot voldoende om de prille liefde over te laten gaan in ware liefde? Met slechts enkele uren op de klok in wat haar laatste dag in de VS lijkt te zijn, vecht Natasha net zo hard tegen de uitzetting van haar familie als ze vecht tegen haar ontluikende gevoelens voor Daniel.

• Vanaf 16 mei in de bioscoop

Vanaf 16 mei in de bioscoop (Warner Bros)

avatar van Seam
Klinkt als een film uit de 'Before' reeks maar dan zonder de sfeer maar met de propaganda.

avatar van jacobine_rodijk
Seam schreef:
...met de propaganda.

“Propaganda”?

avatar van Graaf Machine
Dit was wel heel licht drama. Wel twee sympathieke hoofdrolspelers hoor, maar behalve wat je al wist aan het begin, liep werkelijk alles eigenlijk gewoon op rolletjes.
Nou ja, en toen het echt onafwendbaar was, kwam er al snel de scene van vijf jaar later, die ook al weer zo voorspoedig, en voorspelbaar eindigde.
Dat quasi-intellectuele bijslepen van toeval en lot, ja dat stelde ook weinig voor.
Een zeer oppervlakkig filmpje, dat je direct al weer vergeten bent. Sympathiek, maar ook niks meer.

avatar van Zwolle84
Oef, dit is zelfs voor mij te teenromance-y. Lange tijd kon ik me nog vasthouden aan Yara Shahidi‘s prachtige lippen, maar de Titanic ging minder dramatisch ten onder dan deze film in het laatste kwartier.