Disturbing the Peace (2020)

Actie / Thriller

geregisseerd door York Alec Shackleton
met Guy Pearce, Devon Sawa en Barbie Blank

Jim Dillon is een voormalige Texas Ranger met een veelbewogen verleden. Nu is hij een uitgerangeerde marshall in de stervende stadje Horse Cave die weigert een pistool te dragen. Jim wordt gedwongen om actie te ondernemen wanneer een meedogenloze motorbende in Horse Cave neerstrijkt. Onder leiding van de psychotische Diablo valt de bende Main Street binnen, snijdt de telefoonlijnen door en neemt de hele stad over.

avatar van DreamTech
Oh god oh god wat een drama weer met die Guy Pearce ! Ik dacht ach ja je weet nooit maar had het kennen weten weer zo een B film was er na 15 minuten klaar mee !!

avatar van Master Blaster
wat nep en slecht

avatar van AniSter
Geen idee waar ik naar heb zitten kijken. Guy Pearce is al net zo diep aan het zinken als Nicolas Cage: wat een bagger films maken die gasten tegenwoordig.

avatar van schumacher
De eerste minuten al, dat gevecht zzzzz. Wat een amateurisme. Je weet dan al van nee, dit zal niks worden.

Anister: bwa, ik heb overlaatst toch een paar leukere films met Cage gezien.

avatar van Gonster
Wow, dit kan niet anders dan de slechtste film van 2020 zijn, wat een ongelooflijk slecht geacteerde, neppe rommel! Mocht je m nog niet hebben gezien, sla m dan vooral over . Guy Pierce....heb betere films net hem gezien, maar dit is t dieptepunt in zijn carrière......

avatar van Left4Dead
Hier valt niets over te zeggen behalve dat het simpelweg niet om aan te gluren is op alle vlakken. Geef niet snel een waardering onder de 2** maar deze is dat zeker waard. Wat moet het toch een deceptie zijn voor Pearce, in mijn ogen nooit een topacteur gevonden btw, om te belanden in dit soort werk. Tuurlijk moet hij ook zijn centjes verdienen maar dit zal hem zeker zeer hebben gedaan. Hoeveel sterren vallen om tegenwoordig in de slappe filmproducten Het is lastig tegenwoordig om nog een lekkere prent te vinden tussen al die meuk.

avatar van Seam
Sinds hij het met Carice heeft, heeft hij geen goede film meer gemaakt. Toeval?

avatar van André Borgeld
Het is inderdaad een B-film, maar een aardige als je het mij vraagt. Hier proberen ze er tenminste wat van te maken.

Dit is denk ik het allerslechtste wat ik tot nu toe in mijn leven heb gezien.
Slecht geacteerd,slecht verhaal,waardeloze vechtscene's en verder hele slechte dialogen,kortom;BAGGER!

avatar van max cady
Vandaag gratis te zien op Pathé thuis. Nou dan geef je ook wat cadeau zeg! Maar goed, een gegeven paard ..

avatar van nathaniel177
Belabberd.

Gratis film nummer 3 van Pathe thuis. Gemaakt door een stelletje idioten. In de eerste paar minuten viel nog niet zo veel op, zat nog te denken, hoe komt dit aan een gemiddelde van 1.52/5. Echter zodra dat stelletje motorlui aan komt wordt het steeds en steeds slechter. Ontzettend ongeloofwaardige situaties en een stelletje slecht acterende bad guys. Guy Pearce viel nog wel mee, maar had ook duidelijk niet veel zin in dit project, rara waar zou die 5 miljoen van het budget heen zijn gegaan. Ook is er een zogenaamd spannend deuntje op de achtergrond en dat maakt het des te moeilijker om deze film serieus te nemen, en dat komt gewoon door een stelletje amateurs achter de schermen.

Net of ik een jaren 80 film zit te kijken heb de film afgezien omdat die gewoon lachwekkend slecht was

avatar van Boneka
Hopelijk de slechtste gratis film van Pathé. Hoe slecht kun je een film maken zeg. Een dikke vette 1 voor de Hollandse koeien in het begin!

avatar van @Noorderwijk
Wat slecht zeg

avatar van @Noorderwijk
André Borgeld schreef:

Hebben we wel naar dezelfde film gekeken ? Ongelofelijk slecht, alles: verhaal, acteren, dialogen.....

avatar van rep_robert
Zodra het woord gratis in beeld komt gaat iedereen het ook gelijk kijken he. Man man man, wat een stel Hollanders zijn we ook. Een blik op de film en de beoordelingen overal en je had je die ellende al zo kunnen besparen. Genoeg andere manieren om andere films te kijken lijkt me toch, waarom perse dit dan moeten kijken?
Als je een gratis keutel bij je pizza in een restaurant krijgt neem ik aan dat je die ook wijselijk aan je voorbij laat gaan. Dit is de filmische equivalent van die keutel. Het stinkt al als je het ziet aankomen.

avatar van Zizzo
In één woord zonde je tijd. Echt niet je moeite waard, jammer...

Slecht slechter slechtst.

Een van de slechste films ooit

avatar van Walter S.
Ik ging hem kijken omdat ie niet zo lang duurt en ik wel benieuwd was hoe slecht ie dan wel zou zijn, uitzetten kan altijd nog.

Geschiedenis zal ie zeker niet schrijven maar zo ongelooflijk slecht als hier beweert wordt, dat valt ook wel weer mee. Actie niemendalletje waarvan er 13 in een dozijn gaan, ongeloofwaardig, maar dat zijn wel meer films in dit genre.
Maar goed, moviemeter blinkt wel vaker uit in overdreven reacties, dus ach, toe maar weer.

avatar van mjk87
Dit was wel pijnlijk slecht geacteerd. Dit deed soms denken aan slechte b-film uit de jaren 80. Een soort High Noon in de huidige tijd, maar dan minder goed. Veel minder goed. De actie is wat brak in beeld gezet, het einde een anti-climax, vol clichés met alleen qua sfeer nog wel iets dat te genieten viel. En gelukkig niet al te lang, al voelde het wel langer. 1,5*.

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van joshua1988
GROOTSTE baggerfilm aller tijden; wat fijn dat ik met snelspoelen t einde heb gehaald maar nog kwam ik alleen maar een B cast tegen, in een ontiegelijk stom en voorspelbaar verhaal. 1/10 dus voor het neerknallen van de slechteriken. Voortaan skip ik alles met Guy Pearce erin, die in deze rolprent weer 'ns bewees er niets van te kunnen bakken als acteur.

Een interessante synopsis dat echter superslecht en voorspelbaar wordt uitgevoerd.
Slecht acteerwerk, slechte dialogen, te braaf gemonteerd.
Ik geloofde mijn ogen niet. Werkt Guy Pearce hier aan mee?

Allemachtig wat een amateuristische film.
Ze hadden deze beter ''Disturbing Pearce'' kunnen noemen.