Disturbing the Peace (2020)

Actie / Thriller

geregisseerd door York Alec Shackleton
met Guy Pearce, Devon Sawa en Barbie Blank

Jim Dillon is een voormalige Texas Ranger met een veelbewogen verleden. Nu is hij een uitgerangeerde marshall in de stervende stad Silver Rock, die weigert een pistool te dragen. Jim wordt gedwongen om actie te ondernemen wanneer een meedogenloze motorbende in Silver Rock neerstrijkt. Onder leiding van de psychotische Diablo valt de bende Main Street binnen, snijdt de telefoonlijnen door en neemt de hele stad over.

avatar van DreamTech
Oh god oh god wat een drama weer met die Guy Pearce ! Ik dacht ach ja je weet nooit maar had het kennen weten weer zo een B film was er na 15 minuten klaar mee !!

avatar van Master Blaster
wat nep en slecht

avatar van AniSter
Geen idee waar ik naar heb zitten kijken. Guy Pearce is al net zo diep aan het zinken als Nicolas Cage: wat een bagger films maken die gasten tegenwoordig.

avatar van schumacher
De eerste minuten al, dat gevecht zzzzz. Wat een amateurisme. Je weet dan al van nee, dit zal niks worden.

Anister: bwa, ik heb overlaatst toch een paar leukere films met Cage gezien.

avatar van Gonster
Wow, dit kan niet anders dan de slechtste film van 2020 zijn, wat een ongelooflijk slecht geacteerde, neppe rommel! Mocht je m nog niet hebben gezien, sla m dan vooral over . Guy Pierce....heb betere films net hem gezien, maar dit is t dieptepunt in zijn carrière......

avatar van Left4Dead
Hier valt niets over te zeggen behalve dat het simpelweg niet om aan te gluren is op alle vlakken. Geef niet snel een waardering onder de 2** maar deze is dat zeker waard. Wat moet het toch een deceptie zijn voor Pearce, in mijn ogen nooit een topacteur gevonden btw, om te belanden in dit soort werk. Tuurlijk moet hij ook zijn centjes verdienen maar dit zal hem zeker zeer hebben gedaan. Hoeveel sterren vallen om tegenwoordig in de slappe filmproducten Het is lastig tegenwoordig om nog een lekkere prent te vinden tussen al die meuk.

avatar van Seam
Sinds hij het met Carice heeft, heeft hij geen goede film meer gemaakt. Toeval?

avatar van André Borgeld
Het is inderdaad een B-film, maar een aardige als je het mij vraagt. Hier proberen ze er tenminste wat van te maken.

Dit is denk ik het allerslechtste wat ik tot nu toe in mijn leven heb gezien.
Slecht geacteerd,slecht verhaal,waardeloze vechtscene's en verder hele slechte dialogen,kortom;BAGGER!