Mon Bébé (2019)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Lisa Azuelos
met Sandrine Kiberlain, Thaïs Alessandrin en Victor Belmondo

Héloïse is de moeder van drie kinderen. Jade, haar jongste dochter, is net achttien geworden en zal binnenkort het nest verlaten om haar studie in Canada voort te zetten. Terwijl het vertrek van Jade nadert en in de stress die dit vertegenwoordigt, onthoudt Héloïse hun gedeelde herinneringen van een tedere moeder-dochterrelatie en anticipeert ze op dit vertrek door gebruik te maken van haar iPhone, opdat ze sommige herinneringen niet zou vergeten. Ze wil zoveel mogelijk van deze laatste momenten samen genieten.