Amanda (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Mikhaël Hers
met Vincent Lacoste, Isaure Multrier en Stacy Martin

In Parijs verdient David zijn brood door verschillende klussen te klaren. Eenzaam en dromerig als hij is wordt hij verliefd op de buurvrouw Lena. Aan zijn vredig bestaan komt bruut een eind wanneer zijn oudere zus overlijdt gedurende een aanslag, waardoor hij de zorg over zijn zevenjarige nicht Amanda op zich moet nemen.

Vanaf 14 februari 2019 in de bioscoop (Cinéart)
EDIT: Release uitgesteld.

avatar van Verhoeven
Prachtfilm! Mikhaël Hers =

avatar van John Milton
Met name de tweede helft maakt indruk.