White Orchid (2018)

1 stem

Drama / Thriller

geregisseerd door Steve Anderson
met Olivia Thirlby, Rachael Taylor en Jennifer Beals

Claire is een verlegen onderzoekster die naar Morro Bay afreist om de moord op een glamoureuze vrouw op te lossen. Ze begint met het identificeren van de vrouw, omdat er lichaamsdelen zijn afgesneden. Daarna komt Claire tot de ontdekking dat de vrouw regelmatig onenightstands had met zowel mannen als vrouwen. Heeft één van hen misschien iets met de moord te maken?