Adrenochrome (2017)

Alternatieve titel: American Adrenal

Actie / Horror

geregisseerd door Trevor Simms
met Trevor Simms, Larry Bishop en Adam Huss

West Walker is een oorlogsveteraan die zich naar Los Angeles begeeft om er op zoek te gaan naar goud. West ziet hoe een groepje halfnaakte moordenaars iemand afslacht en ziet dat er iets uit het lichaam gehaald wordt. Voordat West het weet is hij bij de zaak betrokken.

avatar van Rickyman
Bijzonder filmpje, in een low budget/roadmovie-achtig stijltje, een sfeervolle seventies-look met relaxte klanken, vrolijke kleuren en maffe figuurtjes. Dat alles onder de Californische zon, waar iedereen lijkt te trippen of te flippen op pep en lsd. Het levert uiteraard een boel chaos op en vol adrenaline razen we door gewelddadige en hilarische situaties, naar een toch wel verhelderende afloop.
Prima cast ook, met oa leuke bijrollen van Larry Bishop en Tom Sizemore.