Shaun the Sheep Movie: Farmageddon (2019)

Alternatieve titels: Shaun het Schaap: Het Ruimteschaap | Shaun het Schaap 2

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Frankrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Richard Starzak
met de stemmen van Justin Fletcher, John Sparkes en Kate Harbour

Shaun en de kudde krijgen te maken met een buitenaardse invasie. Hierdoor moeten ze noodgedwongen op een nieuwe queeste vertrekken. Niet alleen zal hun reis grotere proporties aannemen, ook de waanzin neemt onderweg toe.

• Vanaf 9 oktober in de bioscoop

Vanaf 9 oktober 2019 in de bioscoop (eOne)

avatar van Esteban
Tijdens het eerste deel zaten wij, drie generaties, allemaal met de slappe lach in de bioscoop. Laat maar komen, de nieuwste Aardman!

avatar van Ajax&Litmanen1
Aardman is geweldig. Zelfs iets kinderlijks als Shaun the Sheep lijkt me voor alle leeftijden de moeite waard. De vorige film was ook best geest. Sowieso, stop-motion films

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Beetje jammer dat deze alleen maar in het Nederlands draait, of is dat voor een film als dit geen storende factor(geen echte dialogen bedoel ik? )

avatar van m1701
Heel grappig...m'n dochtertje heeft genoten. Veel grappige momenten

avatar van m1701
Mescaline schreef:

Wordt idd niet in gesproken..dus maakt zeker niet uit

avatar van Tommeh
Mijn zoon van 4 vond hem ook geweldig. En mede dankzij de verwijzingen naar E.T., X-Files, Close encounter of the 3rd kind en 2001 is het voor volwassenen stiekem ook best leuk.

Goede eerste helft, iets minder de tweede helft. Sympathieke buitaardse wezens, dat ze rechtsomkeer maakten toen ze een aardmannetje aan boord hadden.
Minpunt, de transformerauto.