ad

Geregisseerd door: Jacob Aaron Estes

Met onder meer: David Oyelowo, Storm Reid en Mykelti Williamson

Releasedatum: 30 augustus 2019

Over Don't Let Go

"Change the past. Save her future."

Nadat de familie van Jack vermoord wordt krijgt hij een telefoontje van één van de overledenen: zijn nicht Ashley. De man weet op het eerste gezicht niet of hij geesten ziet of dat hij zijn verstand verliest, maar naderhand volgen er nog meer telefoontjes. Deze zullen hem helpen de geschiedenis te herschrijven.

imageimageimage

Property Officer

Sergeant Julia Rodriguez

avatar van sharkey111

sharkey111

Aardige eerste trailer. Kan zomaar voor wat vermaak zorgen!

avatar van Apster

Apster

Concept lijkt verdacht veel op dat van Frequency

avatar van BobbyShmurda

BobbyShmurda

Die kauwgom scène je ziet gewoon dat die acteur het zelf niet eens serieus neemt

avatar van james_cameron

james_cameron

Onderhoudend, spannend moordmysterie met een bovennatuurlijke twist. Niet erg origineel; hier en daar deed de film me sterk denken aan Frequency uit 2000, maar afgezien daarvan steekt de film degelijk genoeg in elkaar en de hoofdrolspelers zijn prima.

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Niet onaardige thriller, maar net iets te warrig om te blijven boeien. Het acteerwerk is prima in orde en overtuigend, soms een shaky camera, wat ik persoonlijk haat, iets te aanwezige score, maar al met al is de film vermakelijk. Drie sterren. 3*

avatar van schenkowiets

schenkowiets

Boven verwachting goeie film. Goed blijven opletten anders ben je de draad snel kwijt in deze spannende thriller met een geweldig verhaal.

Ook erg goed geacteerd wat wel nodig is in dit soort films.

Echt een film die ik snel nog een keer wil zien !

avatar van Macmanus

Macmanus

Aardig.

Dit is een Blumhouse die er eindelijk eens wat eigentijdser uitziet. Het verhaaltje is wel weer wat straight to video achtig. Maar het is wel vlot en snel uitgewerkt. Het switchen tussen tijden houdt het tempo erin. Het verdoet geen tijd aan hoe en waarom. En de personages handelen lekker snel. Climax is ook nog best hard waardoor dat best bevredigend is. Kon allemaal veel meer emo.

Estes is iets teveel bezig met het plotje waardoor het wat oog mist voor dat beetje extra's in het uiterlijk. Waardoor het wat blijft bungelen tussen de 3 en 3,5 sterren. Met iets meer branie had het best die 4 kunnen aantikken.

Voor de genre liefhebber zeker het proberen waard.

3,24 sterren.

avatar van umbra

umbra

• 2055 berichten

Veel te langdradig en ook niet spannend.

avatar van TimF

TimF

Intrigerende film. De cover vond ik er een beetje drama-achtig uitzien, maar het is meer een Mystery/thriller. Verder niet met teveel achtergrond info in gaan. Is echt wel het kijken waard!

avatar van Waku

Waku

Aparte maar origineel gevonden misdaad mysterie.

Vleugje thriller erbij.

Geloofwaardig? Nee.

Spannend en boeiend genoeg voor anderhalf uur vermaak? Ja.

Soort race tegen de klok film.

3*/3.5*

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Deze viel me niet tegen, was eigenlijk verrast. Prentje heeft niet veel om hakken maar wist heel gemakkelijk mij geconcentreerd te laten volgen. Netjes acteerwerk, prima script en vlot zat. Ik zie veel meer slechter voorbij komen tegenwoordig, deze steekt er even bovenuit.

avatar van Noodless

Noodless

Interessant verhaal om te volgen, maar qua uitwerking niet overal even sterk. De spanning ontbreekt wat en de slotscène aan huis komt simplistisch over. Het acteerwerk is oké. 6,5/10

avatar van Daan258

Daan258

De genres die geplaatst worden op IMDB zijn behoorlijk misplaatst.

Horror is niet te bekennen. Drama/misdaad is zeker meer gepast.

Het verhaal ziet er op papier leuk uit maar de uitvoering vond ik nogal matig en vrij saai. Geen spanning is ver te zoeken en werd het verhaal te langzaam voortgezet.

Al met al een lange zit.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Dit was een vervelende film. Op zich start de film best goed. De acteurs spelen goed. Het camera werk ziet er knap uit. Maar op een gegeven moment wordt het toch echt rommelig en onduidelijk. Altijd met films die te maken hebben met toekomst of verleden, worden nooit goed uitgewerkt. Jammer.