Don't Let Go (2019)

Alternatieve titel: Relive

Horror / Thriller

geregisseerd door Jacob Estes
met David Oyelowo, Storm Reid en Mykelti Williamson

Nadat de familie van Jack vermoord wordt krijgt hij een telefoontje van één van de overledenen: zijn nicht Ashley. De man weet op het eerste gezicht niet of hij geesten ziet of dat hij zijn verstand verliest, maar naderhand volgen er nog meer telefoontjes. Deze zullen hem helpen de geschiedenis te herschrijven.

avatar van sharkey111
Aardige eerste trailer. Kan zomaar voor wat vermaak zorgen!

Concept lijkt verdacht veel op dat van Frequency

avatar van BobbyShmurda
Die kauwgom scène je ziet gewoon dat die acteur het zelf niet eens serieus neemt