Cucuy: The Boogeyman (2018)

Thriller / Horror

geregisseerd door Peter Sullivan
met Marisol Nichols, Brian Krause en Jearnest Corchado

"Cucuy" is een kwaadaardige geest die het gemunt heeft op stoute kinderen. Volgens de legende verschijnt de geest 's nachts en neemt hij de kinderen die zich misdragen mee naar zijn grot. Hier houdt hij hen vast tot hij ze opeet. Een jong, rebels tienermeisje wordt veroordeeld tot huisarrest. Ze draagt een enkelband en kan haar huis niet verlaten. Het meisje verveelt zich en besluit haar buren te bespioneren met een telescoop. Kort daarna beginnen er buurtkinderen te verdwijnen.

Een leuke film,

thriller/horror film in de trend van kippenvel, the haunting hour/ are you affraid of the dark series. Niet super eng maar toch wel spannend.

Ik sluit me volledig bij je aan Doom4, goed geacteerd ook. Ik heb me anderhalf uur prima vermaakt.

avatar van umbra
Wat dramatisch slecht was me dit weer sech, en oohboy...de "boogeymam" was een lachertje, maar niet fout grappig, gewoon stom... Spanningsloze z-troep...Past wel bij die Peter Sullivan, maakt blijkbaar enkel pure bagger. Ik twijfel nog tussen 0.5 en 1*