Rams (2020)

Australië

geregisseerd door Jeremy Sims
met Sam Neill, Michael Caton en Will McNeill

Colin en Les zijn schapenhoeders en van elkaar vervreemde broers. Hun karakters botsen al eens, niet in het minst doordat Colin introvert is en leergierig terwijl Les heethoofdig is en grof. Na een stille periode van 40 jaar herenigen de broers zich om hun kudde te redden. De overheid wil de schapen immers laten afslachten, nadat een ram is gevonden die een zeldzame ziekte met zich meedraagt.

Remake van Hrútar (2015)