A Family Tour (2018)

1 stem

Taiwan / Hongkong / Singapore / Maleisië

geregisseerd door Liang Ying
met Nai An, Zhe Gong en Pete Teo

Een vrouwelijke regisseur, die verbannen is uit Hong Kong, reist met haar echtgenoot en kindje naar een filmfestival in Taiwan. Haar zieke moeder is daar met vakantie en reist mee met een groep. De familie wil geen aandacht naar zich toe trekken en gaat bij elkaar op bezoek tijdens pauzes en lunches.

avatar van kaketoe
Ongetwijfeld een belangrijke boodschap maar wat een enorm droge vertelling. Laag tempo, weinig emotie, geen muziek; niet mijn stijl.