LEGO DC Comics Super Heroes: Aquaman - Rage of Atlantis (2018)

Animatie / Actie

geregisseerd door Matt Peters
met de stemmen van Jeremy Adams, Dee Bradley Baker en Troy Baker

Aquaman, de koning van Atlantis, moet moeilijke beslissingen nemen om de toekomst van zijn oceaanrijk te verzekeren. Hij wordt aangevallen door Atrocitus en de Rode Lantaarns. Hij beseft dat hij afstand moet doen van zijn soevereiniteit en op reis moet gaan om zijn vertrouwen te herwinnen voordat hij terugkeert naar zijn rechtmatige troon. Onderweg herenigt Aquaman zich met de Justice League - inclusief Batman, Superman, Wonder Woman en nieuwste lid Jessica Cruz alias de Groene Lantaarn - om de laatste vijand van Atlantis uit te schakelen en opnieuw te verschijnen als de heerser over de Zeven Zeeën.