Lego DC Comics Super Heroes: The Flash (2018)

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Ethan Spaulding
met James Arnold Taylor, Kate Micucci en Kevin Michael Richardson

Tijdens een ongelukkig ongeval in een lab wordt forensisch wetenschapper Barry Allen getroffen door de bliksem terwijl hij doordrenkt was met chemicaliën, waardoor hij de superkrachten van de Speed Force krijgt. Nu rent hij als The Flash bliksemsnel tegen gebouwen omhoog, dwars over oceanen en rond de wereld. De snelste man ter wereld verplaatst zich altijd bliksemsnel en heeft maar één doel voor ogen: boeven bij de kraag vatten en opsluiten.