LEGO DC: Batman - Family Matters (2019)

Animatie / Actie

geregisseerd door Matt Peters
met Troy Baker, Jason Spisak en Christian Lanz

Nadat Batman zijn bedrijf Wayne Enterprises verkoopt om zich volledig te focussen op het bestrijden van de misdaad, realiseert hij zich al gauw dat hij een fout heeft gemaakt, wanneer blijkt dat Two-Face zijn bedrijf heeft overgenomen. Two-Face wil een geavanceerde kunstmatige intelligentie, Brother Eye, gebruiken om Gotham City te vernietigen. Samen met de hulp van Robin en Batgirl probeert Batman hier een stokje voor te steken. Dit blijkt echter niet zo gemakkelijk, als tegelijkertijd hun familieband wordt getest door Red Hood. Ook hij is vastbesloten de Batfamilie en Gotham City te verwoesten.