ad
  • 8.180.207 stemmen

banner

Batman: The Long Halloween, Part One (2021)

Animatie / Actie | 85 minuten

Genre: Animatie / Actie

Alternatieve titel: Batman: The Long Halloween Part One

Geregisseerd door: Chris Palmer

Met onder meer: Jensen Ackles, Josh Duhamel en Naya Rivera

Over Batman: The Long Halloween, Part One

"Naughty or nice. Trick or treat. Hero or villain."

Tijdens Halloween vindt er een brute moord plaats. Om de beruchte en machtige crimineel Carmine 'The Roman' Falcone uit te schakelen, bundelt Batman de krachten met twee corrupte wetsdienaars: hoofdinspecteur James Gordon en officier van justitie Harvey Dent. Maar wanneer er meer doden vallen op Thanksgiving en Kerstmis, wordt het duidelijk dat een mysterieuze seriemoordenaar erachter zit.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Bruce Wayne / Batman (stem)

Harvey Dent (stem)

Selina Kyle / Catwoman (stem)

Commissioner James Gordon (stem)

Carmine Falcone (stem)

The Joker (stem)

Julian Day / Calendar Man (stem)

Barbara Gordon (stem)

Gilda Dent (stem)

Alfred Pennyworth (stem)

avatar van Erikb99

Erikb99

En wat vond ik er nou van:

De stijl van de Animatie past erg goed bij dit verhaal. Het is een spannende thriller geworden. Je wordt in dit verhaal regelmatig op het verkeerde been gezet zo ook Batman. Wat ik wel erg jammer vond is dat ze niet de stem van Mark Hamill gebruikt hebben voor de Joker maar voor Troy Baker zijn gegaan. Maar goed het zij ze vergeven. Alles is erg goed en donker gebracht met vele karakters die je niet zomaar over één kam kunt scheren. Daarom is dit verhaal erg spannend omdat je samen met Batman eruit probeer te komen wie de Holiday Killer is. Many suspects zal ik maar zeggen. Aanrader? Absoluut. En o ja zoals elke helden film betaamd een end creditscene. En Batman: The Long Halloween, Part Two komt uit op 27 Juli. Dus we moeten nog even op het antwoord wachten.