Batman & Mr. Freeze: SubZero (1998)

Alternatieve titel: SubZero

2,87

Animatie / Actie

geregisseerd door Boyd Kirkland
met de stemmen van Kevin Conroy, Michael Ansara en Mary Kay Bergman

Batgirl oftewel Barbara Gordon wordt ontvoerd door Mr. Freeze en Batman en Robin gaan samen op onderzoek uit. Het blijkt dat Mr. Freeze Batgirl nodig heeft als onvrijwillige orgaandonor voor zijn zieke vrouw Nora Fries.

9 BERICHTEN 1 MENING

geplaatst: 14 juni 2003, 17:54 uur [permalink]
Deze was net op RTL 5.

Leuke actie/animatie film met een passende duistere sfeer.

2.5/5.0

geplaatst: 3 juli 2006, 14:26 uur [permalink]
Heb hem gekocht bij super de boer voor 5 euro

avatar van film88888
geplaatst: 20 december 2008, 21:44 uur [permalink]
Ben grote fan, van de Batman serie van de jaren 90 (Waar deze film op gebaseerd is)

Had voor deze alleen Mask Of The Phantasm gezien, en eindelijk deze, want ben van plan elke Batman animated movie te zien.

Kevin Conroy is voor mij de meest geschikte Batman/Bruce Wayne voor de tekenfilms.

Het verhaal vond ik heel goed, en de film had ook de echtie Batman sfeer zoals de serie, en de 3D animatie in de film, en heel Gotham City in 3D vond ik super mooi gemaakt met de computer elementen.

4,0 sterren, voor dit korte, maar zalig Batman filmpje.

avatar van IcU
IcU
geplaatst: 12 juli 2009, 13:15 uur [permalink]
Ik ben groot Batman fan, maar dit was (wederom) niet veel soeps. Die '90's animatie heeft gewoon enorm slechte animatie wat voor mij niet genietbaar is. Jammer, want de stijl vind ik zeker wat. Deze film is eigenlijk weer een slecht geanimeerde film met een iets wat kinderlijk verhaal.

avatar van Shinobi
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:31 uur [permalink]
Ik vond 'm wat matig. Ik heb het wel gehad met die Freeze en z'n Nora, het werd al uitgebreid gedocumenteerd in twee afleveringen van Batman en nu deze film er nog bovenop. Misschien iets te veel van het goede.

Het verhaal was maar matig en beetje kinderachtig. Er had hier denk ik toch wat meer ingezeten ondanks het onderwerp Mr. Freeze.

Maar ja, nipt 2, 5 sterren van mij.

mug13
geplaatst: 15 maart 2011, 22:54 uur [permalink]
Dit soort animatie spreekt mij altijd wel aan en vind ik geweldig om naar te kijken.Het verhaal is goed/prima zelfs.Ik heb 70minuten kunnen genieten van Batman&Robin,Mr.Freeze&Batgirl(Ja ik ben zeer tevreden).

geplaatst: 26 oktober 2011, 22:01 uur [permalink]
waar is deze nog te koop?

avatar van MovieHolic
geplaatst: 16 november 2011, 22:20 uur [permalink]
Helaas... een wat minder deel in de Batman animatiereeks

avatar van Bijdevaate11
geplaatst: 2 september 2013, 23:56 uur [permalink]
het enige dat echt stoort zijn die ijsberen...