Nous Finirons Ensemble (2019)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Guillaume Canet
met François Cluzet, Marion Cotillard en Gilles Lellouche

Zeven jaar na de gebeurtenissen uit 'Les Petits Mouchoirs' herenigt de vriendengroep zich. Dit nadat ieder lid zich lange tijd van elkaar heeft afgezonderd. De vrienden, allen intussen de veertig gepasseerd, organiseren een geheim verjaardagsfeest voor Max en reflecteren op hun leven en vriendschap.

• Vanaf 6 juni in de bioscoop

Vervolg op Les Petits Mouchoirs (2010)

Vanaf 6 juni 2019 in de bioscoop (Cinéart Nederland)