Wonder Park (2019)

Spanje / Verenigde Staten
Animatie / Avontuur

geregisseerd door David Feiss
met de stemmen van Brianna Denski, Jennifer Garner en Ken Hudson Campbell

De fantasievolle June ontdekt een pretpark genaamd Wonderland, dat verborgen zit in het bos. Het park beschikt over leuke glijbanen en pratende dieren. June ontdekt al snel dat het park uit haar eigen fantasie is ontsproten en dat ze de enige hoop is, samen met de dieren, om deze magische plek te redden.

avatar van filmkul
Matige tekenfilm. Het verhaal is zwak. Voor kinderen is de symboliek wat ver gezocht om te begrijpen. Buiten dat zullen de kids zich best vermaken. Er zit voldoende spanning en actie in. Er wordt ook behoorlijk op de emotie ingespeeld. Iets te veel van het goede. Men had best wat meer humor er in mogen stoppen want die is wat ver te zoeken. Visueel ziet de film er verder goed uit. De soundtrack is zwak en niet passend bij de leeftijdscategorie. Niet helemaal geslaagd. 2.5/3.0

avatar van Ajax&Litmanen1
Ondanks dat het er mooi en kleurrijk uit ziet word ik niet warm van Wonder Park. Te rommelig, te onsamenhangend en vooral nauwelijks grappig. Er komen best veel animatiefilms uit en dus moet je je weten te onderscheiden en dat is hier niet gelukt. Misschien ben ik niet helemaal de exacte doelgroep, maar ik kan vaak genoeg genieten van een film als deze. De trailer deed voorkomen of dit best wel tof was, maar helaas.

avatar van Rouge
Amusante film, maar niet meer dan dat. De hebben zich vermaakt en de film afgekeken. Wat betekend dat ze de film niet saai vonden. Af en toe een glimlach, maar echt gelachen hebben ze niet. De oudste (9) snapte hoe de film in elkaar stak en mijn 5-jarige heb ik het uit moeten leggen. Maar dat maakte voor de amusementwaarde niet uit.