ad
  • 8.109.577 stemmen

Ouija Seance: The Final Game (2018)

Horror | 82 minuten

Genre: Horror

Oorsprong: Italië

Geregisseerd door: Andrea Mugnaini

Met onder meer: Katharina Sporrer, Alan Cappelli Goetz, Andrea Fachinetti

IMDb beoordeling: 2,2 (371)

Releasedatum: 2 juli 2018

Over Ouija Seance: The Final Game

"Let's play one more time"

Sarah erft op mysterieuze wijze een oude villa en besluit er samen met haar vrienden een weekendje door te brengen. De vrienden treffen op de zolder een ouijabord aan en laten zonder dat ze het weten een kwaadaardige kracht ontwaken. Voor Sarah en haar vrienden begint hun grootste nachtmerrie.

avatar van alien2

alien2

slecht geacteerd, waardeloos verhaaltje... eng..? Nee... zonde van de tijd... dat dan weer wel.

avatar van joshua1988

joshua1988

Cast & story zijn zo abominabel en storend dat mijn halve ster in zijn geheel naar het camerawerk van Matteo Castelli gaat. Het uitzitten van deze tenenkrommende pulp beperkte zich gelukkig tot 78 minuten maar dan is de grootste nachtmerrie allang op mij neergedaald.