Ouija Seance: The Final Game (2018)

Italië
Horror

geregisseerd door Andrea Mugnaini
met Katharina Sporrer, Alan Cappelli Goetz en Andrea Fachinetti

Sarah erft op mysterieuze wijze een oude villa en besluit er samen met haar vrienden een weekendje door te brengen. De vrienden treffen op de zolder een ouijabord aan en laten zonder dat ze het weten een kwaadaardige kracht ontwaken. Voor Sarah en haar vrienden begint hun grootste nachtmerrie.

slecht geacteerd, waardeloos verhaaltje... eng..? Nee... zonde van de tijd... dat dan weer wel.

avatar van joshua1988
Cast & story zijn zo abominabel en storend dat mijn halve ster in zijn geheel naar het camerawerk van Matteo Castelli gaat. Het uitzitten van deze tenenkrommende pulp beperkte zich gelukkig tot 78 minuten maar dan is de grootste nachtmerrie allang op mij neergedaald.