No Escape Room (2018)

Horror / Thriller

geregisseerd door Alex Merkin
met Jeni Ross, Mark Ghanimé en Brianna Barnes

Alleenstaande vader Michael wil de band met zijn tienerdochter Karen verbeteren en besluit haar mee te nemen naar een escape room in een oud landhuis. Samen met twee ervaren deelnemers betreden Michael en Karen de escape room. De groep begint met het oplossen van puzzels en heeft een hoop plezier. Maar daar komt verandering in wanneer blijkt dat ze niet zomaar een spelletje spelen en dat iets of iemand het op hen gemunt heeft.

avatar van BlueJudaskiss
De zoveelste escape-room film :O Om verwarring te voorkomen het woordje NO maar in de gauwigheid toegevoegd?

Ik dacht dat ik een hele slechte neppe escape room B film ging kijken maar eigenlijk viel dat best mee en was het ook niet eens slecht geacteerd. In vergelijking met de vorige escape room films is deze wel het minst eng en eigenlijk een thriller ipv horror. Er zitten ook wat leuke twists in de film en het einde vond ik leuk. Een zesje.