The Turning (2020)

Drama / Horror

geregisseerd door Floria Sigismondi
met Mackenzie Davis, Finn Wolfhard en Brooklynn Prince

De jonge gouvernante Kate wordt door een man ingehuurd om de zorg over zijn jonge neef Miles en nicht Flora op zich te nemen. In het huis aangekomen ondervindt Kate dat er zich vreemde zaken voordoen en ze is zelfs getuige van spookverschijningen. Maar ook het gedrag van de kinderen is op zijn minst ongewoon te noemen.

• Vanaf donderdag 16 april in de bioscoop

Vanaf 16 april 2020 in de bioscoop (WW Entertainment)

avatar van tattoobob
Kom maar op met al die nieuwe horrors.

Matig

avatar van Duke Nukem
Inderdaad, niet eng of spannend. Eigenlijk nogal saai. Een gouvernante die steeds schrikt van niets en die bang is van de donker. Enkele goedkope jumpscares die nergens op slaan en dat is het zo'n beetje. Overslaan deze flauwe hap.