• 8.899.513 stemmen

Geregisseerd door: Craig Zobel

Met onder meer: Betty Gilpin, Ike Barinholtz en Emma Roberts

Gesproken taal: Duits, Engels, Italiaans, Arabisch en Kroatisch

Plot The Hunt

"The Ultimate Human Hunting Experience"

Een ratjetoe van ontvoerde mensen uit de hele Verenigde Staten vindt zichzelf op onverklaarbare wijze gekneveld terug in een bos. Al snel ontstaat het vermoeden dat ze ongevraagd deelnemer zijn in een dodelijk jachtspel, maar hoe kunnen ze onderscheid maken tussen jager en prooi? Wie is überhaupt te vertrouwen? En wat zijn de regels?

Social Media

Alle Media

avatar van Antinous

Antinous

Wat een waanzinnige goede film! precies de films waar ik van houd. ik zou het script zelf geschreven kunnen hebben. ik ben zo blij dat zulke films nog bestaan. ik heb gelachen en op het puntje van mijn stoel gezeten. er had nog wel meer bloed mogen vloeien maar het was ook erg komisch. vooral in het tankstation. heerlijke kill film. dit is tenminste geen film met drugsdealers die bestolen zijn want dat is altijd hetzelfde en ontzettend saaie b films. the hunt is fantastisch en krijgt mijn volledige 5 sterren.

avatar van Antinous

Antinous

blondiefilmfreak schreef:

Doorsnee saaie zgn horror wat geen horror is.een draak van een film als je die vergelijkt met bijvoorbeeld the exorcist,the shining,of the texas chainsaw massacre.

gewoon een beroerd slechte film met nog slechter acteerwerk.

Noem eens wat op wat je wel goed vind dan? daar vind ik vast niks aan!

avatar van blondiefilmfreak

blondiefilmfreak

Antinous schreef:

Noem eens wat op wat je wel goed vind dan? daar vind ik vast niks aan!

Bekijk mijn stemmen,dan weet je genoeg.

avatar van SPT

SPT

Grote delen van deze film zijn vrij doorsnee, maar met een aantal topdialogen. Bijvoorbeeld de scene met het verhaaltje over de box turtle en de jackrabbit vind ik qua humor, inhoud en gelaagdheid misschien wel een van de beste dialogen van de afgelopen jaren.

avatar van Tmdz

Tmdz

Begin is grappig daarna erg slecht.

avatar van jordandejong

jordandejong

Bizarre film. Had iets als het Japanse Battle Royal verwacht, maar The Hunt is iets totaal anders. Een politiek geladen zwarte komedie waarin complottheorie spuiende Republicans opgejaagd worden door linkse elitaire Democrats ('Are you wearing a kimono?! That's appropriation!')

Het levert een compleet absurdistische film op met een goede hoeveelheid donkere humor en (vaak hilarisch) geweld. Absoluut leuk om eens te zien. Creëerde in Amerika wat rumoer door de politieke gelaagdheid.