Tell Me Your Name (2018)

Alternatieve titel: Along Came the Devil

Horror / Thriller

geregisseerd door Jason DeVan
met Jessica Barth, Matt Dallas en Sydney Sweeney

Ashley is een jonge vrouw met een lastig verleden. Nadat haar oudere zus gaat studeren keert ze terug naar haar geboortestad om er bij haar tante Tanya te gaan wonen. Samen met haar beste jeugdvriend houdt Ashley een seance. Het is de bedoeling contact te leggen met haar overleden moeder. De seance gaat echter fout en een kwaadaardige geest hecht zich aan Ashley. Tanya schakelt de hulp in van een dominee en een pastoor in een poging Ashley te redden.

Magere exorcisme film.

Het probleem is vooral dat de horror compleet niet uit de verf komt. Het hoort nu eenmaal bij een film als deze, maar DeVan wist er zich duidelijk geen raad mee. Het ziet er allemaal redelijk lomp en dom uit, eerder dan dat het eng of spannend is.

Het drama is oké als basis voor een geslaagd horrortje, maar zonder effectieve horror valt ook dat als een kaartenhuis in elkaar. Acteerwerk is niet sterk genoeg en het geheel is best cheesy. Komt daar nog eens bij dat het hele exorcisme ook nog een sof is, een magere kopie van die ene bekende film.

Doet dan ook meer aan als een woensdagavonddrama, met een wat ongezonde Christelijke insteek en een compleet gebrek aan effectieve genre elementen. Echt goedkoop oogt de film niet, maar da's dan ook zo'n beetje het enige. Een erg mager beestje dit.