Beyond the Sky (2018)

Alternatieve titel: Encounter

Sciencefiction / Mystery

geregisseerd door Fulvio Sestito
met Peter Stormare, Ryan Carnes en Dee Wallace

Chris Norton is een zelfverzekerd maker van documentaires. Hij gelooft niet in buitenaardse wezens of buitenaards leven en is vastbesloten te bewijzen dat dit niet bestaat. In zijn jeugd verdween zijn moeder. Volgens zijn vader werd zij ontvoerd door buitenaardsen. Chris begeeft zich naar bijeenkomsten om in gesprek te gaan met mensen die beweren ontvoerd te zijn door buitenaardsen en begint na een reeks vreemde ontmoetingen te twijfelen of er toch niet zoiets bestaat als buitenaards leven.

avatar van Pazmaster
B film maar deze valt nog best mee. Peter Stormare heeft slechts een miniscule bijrol, de rest van de cast doet z'n best en voor een film als dit kan het er best mee door. De speciale effecten zijn goedkoop maar bij vlagen ziet het er niet eens zo verkeerd uit. Het verhaal is vrij standaard.

avatar van knusse stoel
Ondanks dat het een B-film is volgens sommigen, hebben wij ons prima vermaakt met deze SF-film!
Vleugjes humor waren aanwezig, ook drama speelde een rol en natuurlijk fiction was een hoofdproduct voor deze "Beyond the sky".
Van ons een mooie 7 als dank voor de regisseur en de andere mensen die meewerkten aan dit product!

avatar van mcdaktari
Ik heb wel slechtere sciencefiction films gezien. Het is geen topper maar het verhaal op zich sprak me wel aan. Ook nog gebaseerd op ware gebeurtenissen

avatar van clubsport
een ietswat andere alien ontvoerings verhaal veel van hetzelfde met enkele originele plotwendingkjes .
jammer dat het allemaal behoorlijk goedkoop oogt de b status is er duidelijk aan af te zien .