The Row (2018)

Canada / Verenigde Staten
Thriller / Horror

geregisseerd door Matty Beckerman
met Lala Kent, Mia Rose Frampton en Sarah McDaniel

Een seriemoordenaar heeft het gemunt op de meisjes op de campus. Nieuwkomer Riley raakt verwikkelt in een sinister complot met een duister geheim bij het dispuut waar ze lid van is. Ondertussen onderzoekt haar vader, rechercheur Cole, de zaak. Hij moet proberen de identiteit van de moordenaar te onthullen voordat het te laat is en Riley het volgende slachtoffer wordt.

avatar van schumacher
B-film.
Verhaal, acteren, dialogen en al de reutemeut waren gewoon niet goed.

Enige reden wrm ik bleef kijken was voor de tamelijk vele schoon meiden in de film, die waren nog de moeite waard. Hoofdrolspeelster heel mooie meid ook. Bij deze nog een 2, de film zelf was echt niet goed.

avatar van Phantasm
Leuke horror-thriller die lekker wegkijkt.