5th Passenger (2018)

Sciencefiction

geregisseerd door Scotty Baker
met Doug Jones, Morgan Lariah en Manu Intiraymi

Het jaar 2151. In de nasleep van een onderdrukkende klassenoorlog is het ruimteschip van vijf bemanningsleden vernietigd. Ze zijn gedwongen om met een ontsnappingsmodule, die gebouwd is voor vier personen, het schip te verlaten. Onder hen is een zwangere officier. Net wanneer de redding nabij lijkt te zijn, ontdekken ze een buitenaards wezen aan boord.

avatar van mcdaktari
De trailer heeft mij niet enthousiast gemaakt maar toch ben ik wel benieuwd naar de 5th Passenger.

avatar van Larzz
Niet aan beginnen. Gruwelijk slechte SF film in de trant van Alien. Matige regie, zeer slecht acteerwerk, hopeloos rare en domme special effects. Verwarrend verhaal. Bedenk het maar. Zelden zo'n slechte film gezien. Benieuwd of iemand anders er wel iets in ziet.

avatar van horizons
Star Trek Crew aan boord.