Black Water (2018)

Verenigde Staten / Canada
Actie

geregisseerd door Pasha Patriki
met Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgren en Patrick Kilpatrick

Een undercoveragent wordt op een dag wakker en blijkt gevangen gehouden te worden door de CIA op een geheime locatie. Hij zal moeten proberen om te ontsnappen. Maar naast het feit dat hij een plan moet bedenken hoe te ontsnappen heeft hij nog een probleem: hij blijkt gevangen te zitten diep onder water in een nucleaire onderzeeër.

Action02 schreef:
Mensen die deze film niks aan vinden. Deze film verdient minimaal 3 sterren.
uhmm nee

Lang niet zo'n slechte film met deze twee oudgedienden.
Ze doen het voor hun leeftijd nog redelijk goed vind ik.
Het verhaal is er eentje van 13 in een dozijn, maar het is wel vermakelijk.
Heb me er alleszins niet met verveeld.

avatar van knusse stoel
xaid schreef:
uhmm nee

Geen advies aannemen van een deskundige op het gebied van de cinema?
Hij kijkt wel 4 films gemiddeld per jaar en dan neem je zijn advies niet serieus?
Je hebt wel lef "xaid"!

knusse stoel schreef:

Geen advies aannemen van een deskundige op het gebied van de cinema?
Je hebt wel lef "xaid"!
tjah ergens heb je wel gelijk hij is wel action02 natuurlijk die moet gewoon wel verstand hebben van aktiefilms my bad

avatar van JanLo
xaid schreef:
Oei, dus als je geen verstand van films hebt dan kun je aan het eind niet zeggen of je een film leuk vindt of niet. Volgens mij moet je je verstand juist wat vaker laten vervangen voor gevoel. Ik heb namelijk net zo vaak wat aan iemands mening die 4 films per jaar kijkt, dan aan mensen die 4 films per dag kijken.

JanLo schreef:
goedzo!

avatar van FunkStarr
2.5* vanwege Jean 'Kloot'. In het begin nog wel aardig maar halverwege kakt alles iets in en gaat het al nergens meer over. Dolph zit op de schare momentjes dat hij in beeld komt met een grote grijns op zijn gezicht, terwijl zijn situatie best serieus is. Het lijkt wel of hij zijn rol dan ook niet al te serieus neemt, en wat maakt het ook uit. Jammer dat de film het niveau van het begin niet kan vasthouden en het acteerwerk van de mooie dame is om te janken, net als zo'n beetje het grootste gedeelte van de cast.

avatar van Capablanca
Doorsnee thriller met de gebruikelijke ingrediënten, ook de leuke jonge dame met paardestaart ontbreekt niet als assistente. Het decor zou overal kunnen zijn, behalve op een onderzeeër.