Den Blomstertid Nu Kommer (2018)

Alternatieve titel: The Unthinkable

Zweden
Thriller

geregisseerd door Victor Danell
met Christoffer Nordenrot, Lisa Henni en Jesper Barkselius

De zestienjarigen Alex en Anna ontmoeten elkaar en worden verliefd. Wanneer de familie van Alex uiteen valt, wordt het koppel gedwongen elk hun eigen weg te gaan. Twaalf jaar later wordt Zweden aangevallen door een onbekende vijand waardoor Alex en Anna elkaar terugzien. Terwijl de wereld rondom hen uit elkaar valt komen oude gevoelens terug naar de oppervlakte en het is aan Alex om te strijden voor de liefde van zijn leven.

avatar van DreamTech
Wat een verrasend goeie spannende en toch ook wel goeie actie film geen minuut verveeld ja heel even in het begin maar dat is meestal zo

avatar van schumacher
What the hell was me dit een gedrocht zeg.
Deze film sloeg werkelijk nergens op.

Dat verhaal is ronduit hilarisch, ik snapte het gewoonweg niet en dat gebeurt zeer zelden.
Daarmee bedoel ik : ze maken zo'n zeer bizarre bokkensprongen dat ik der gewoon niks meer van begreep, mooi opbouwen dat zat er al helemaal niet in.

Dan opeens zit hem aan een piano, dan opeens zit die in een theather, dan opeens een brug kapot, dan opeens zit hem bij zijn vriendin, wat een zooitje, alles is enorm chaotisch en niet volgbaar, 1 vd rommeligste films die ik al ooit heb gezien.

Goeie aktie? Dat snap ik dus ook al helemaal niet want ook dat sloeg werkelijk nergens op, ook daar was het onduidelijkheid troef, die regisseur die deed maar wat, zou hem het zelf geweten hebben?

Het begin was mss nog het beste stuk; daar was je nog mee en dacht ik daar gaan ze mooi op verder bouwen tot wanneer men het huis uitgaat, dan ist omzeep, zeer bizar gedoe vanaf dan, niks voor mij.

Drama....de film kan de spanning niet overbrengen. Het is zeker geen thriller.....meer een drama met een een zwaar gefrustreerde vader en ook dus zijn zoon, die niet kan communiceren. Jammer! 2*

avatar van elayz
Spannende film, waarbij het lang verborgen blijft wie de vijand is en wat aan de aanval is.

Spanning blijft er heel de film goed in.

4* is deze zeker wel waard!