The Lost Viking (2018)

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Actie

geregisseerd door Emmet Cummins
met Dean Ridge, Ross O'Hennessy en Kezia Burrows

Vitharr is een jonge Viking die aankomt in Engeland. Zijn familie en vrienden worden echter allemaal omgebracht in een hinderlaag. Vitharr weet de aanval te overleven, maar wordt achternagezeten door een groepje genadeloze huurlingen dat onder leiding staat van de intimiderende Wyman. Vitharr doet er alles aan om in leven te blijven en ontmoet Herja, een vrouwelijke Viking.

avatar van parcivalis
Als je de serie Vikings gewend bent is deze film niet vol te houden. Het gebrek aan budget wordt nergens door fantasie, professionaliteit, scenario of edit gecompenseerd. Als er al ooit Vikingen lost waren dan zijn deze het.