Heal (2017)

Documentaire

geregisseerd door Kelly Noonan
met Deepak Chopra, Marianne Williamson en Kelly Turner

Deze documentaire neemt de kijker mee op een wetenschappelijke en spirituele reis waarin wordt ingegaan op het mechanisme dat onze gedachten, overtuigingen en emoties een enorme impact hebben op onze gezondheid. Door middel van verhalen van spirituele leiders, artsen en mensen met chronische ziekten wordt het sterke verband tussen de menselijke psyche en fysieke gezondheid onthuld. We hebben meer controle over onze gezondheid en ons leven dan we denken. De documentaire laat een nieuw beeld zien van het bijzondere menselijk lichaam en de buitengewone heelkrachten die in onszelf zitten.

avatar van schoonetoonen
Heel indrukwekkende en inspirerende film!