Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Lying and Stealing (2019)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Matt Aselton
met Theo James, Emily Ratajkowski en Fred Melamed

'Lying and Stealing' volgt een sluwe kunstrover, Ivan genaamd, wiens specialiteit het is om te infiltreren en te stelen van de grootste verzamelaars uit Los Angeles. Wanneer Ivan een ambitieuze actrice ontmoet, voelt hij zich al snel aangetrokken tot haar. De twee werken vervolgens samen voor een laatste gedurfde overval.

avatar van macrobody
Zit te twijfelen tussen 2 sterren of 2,5. Het was goed gefilmd, maar het verhaal en de cast mist het om er iets spannends van te maken. Het is vooral slap gewauwel. Een doktersromannetje zonder dokters, een pizza Hawaii zonder ananas.

avatar van AniSter
Leuk om ff 100 min. mee 'kapot' te maken, meer niet. Er zijn slechtere... en veel betere binnen dit genre.

avatar van schumacher
Effe nog blijven kijken naar dat konijntje maar dat was het dan ook.
Slechte film dit.

avatar van Noodless
Degelijk misdaadverhaal dat vlot wegkijkt, maar weinig indruk weet te maken qua verhaallijn en spanning. Wie wel indruk weet te maken is de verschijning van de knappe Emily Ratajkowski die de hoofdrol speelde in de film Welcome Home (2018). Toch is het Fred Melamed ( Dimitri ) die de show steelt als een enge sluwe gluiperd. 6/10