ad

Geregisseerd door: Jen McGowan

Met onder meer: Hermione Corfield en Jay Paulson

Releasedatum: 4 januari 2019

Over Rust Creek

"Choose your prey carefully"

De intelligente en ambitieuze studente Sawyer Scott lijkt de wereld in haar handen te hebben, maar onder de oppervlakte is ze onzeker en kwetsbaar. Wanneer ze onderweg is naar een sollicitatie doorheen de Appalachen, krijgt ze te maken met ellende waardoor haar leven in gevaar komt. Verdwaald en gewond wordt Sawyer achtervolgd door gevaarlijke criminelen en wordt ze, voor het eerst in haar leven, met haar eigen sterfelijkheid geconfronteerd.

imageimageimage

Social Media

avatar van macrobody

macrobody

Voor het budget best aardig, maar het had beter gekund. Als je dan leest dat zo'n beetje alles door vrouwen is gemaakt dan begrijp je waarom de man zo wordt weggezet en hoeveel er deze film overleven...

avatar van XanderJ

XanderJ

Heel ongeloofwaardig alles, low budget? eerder NO budget

avatar van JdeB

JdeB

We hebben het al 100 keer eerder gezien. Soms beter, soms slechter. Voor een film zonder budget viel het aardig mee.

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Wel..... daar hebben we weer zo'n prentje waar dan ook echt geen seconde originaliteit in zit. Wat een droge zit, een draak werkelijk. Film heeft voor mij ook geen enkel punt waar ik wat mee kon, script flut net als het verhaal. Het einde gewoon slecht en het acteerwerk over het geheel niet om naar huis over te schrijven.

Nee, weer een stuk verspeelde levenstijd.

avatar van Rickyman

Rickyman

Dat ze dit nog uit durven geven zeg..

Dit inspiratieloos flutverhaaltje is al tig keren beter vertoond, langdradig en ook zwak geacteerd, maar de beelden van de kale bossen zien er aardig creepy uit.

BBarbie

Actiedrama over een assertieve studente die in de duistere wereld van de hillbilly’s beland. De film kent meer dan een handvol spannende momenten –vooral in het eerste deel– maar gaat als geheel gebukt onder een geloofswaardigheidsprobleem. Met een meer secuur script had dit een prima film kunnen zijn.