• 8.303.408 stemmen

Another Kind of Wedding (2017)

Komedie / Drama | 93 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Pat Kiely

Met onder meer: Kathleen Turner, Kevin Zegers en Jessica Paré

IMDb beoordeling: 4,2 (414)

• Google Play Bekijk via Google Play
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Another Kind of Wedding

"there's always an odd one out"

Een beschadigde familie moet, wanneer de oudste zoon trouwt, in balans komen met datgene dat hen uit elkaar dreef. En dat blijkt geenszins een eenvoudige taak te zijn. Er zijn namelijk meerdere gegadigden voor de bruid. De broer van de bruidegom is niet voor niets haar ex-vriendje.

imageimageimage

avatar van coumi

coumi

Nogal een gezapige vertoning. Films rondom een bruiloft en allerlei situaties en emoties die zich vervolgens aandienen hebben we de laatste jaren ruimschoots genoeg gezien, en dit in Canada gesitueerde gebeuren behoort werkelijk niet tot de betere uit dit genre. Volgepropt met excentrieke, weinig aansprekende personages(niveau Flodder), waardoor de feelgood factor dit keer achterwege blijft.. Te lachen valt er met al die lompigheid eigenlijk bijna niets, en de dramatische ontwikkelingen hebben we in de vergelijkbare producties al een keer eerder gezien. Rolbezetting bestaat uit acteurs en actrices die in een vrij ver verleden een blauwe maandag(lees éen film) succesvol zijn geweest, met uitzondering van de nu op leeftijd zijnde Kathleen Turner die in de jaren tachtig langere tijd een echte diva was, een sexy lady in die films als Body Heat en Romancing the Stone de show stal. Another Kind of Wedding is vooral dankzij haar interessant. Niet door haar goede acteerwerk, maar vooral omdat het verbijsterend is te zien wat ruim dertig jaar na dato van haar geworden is. Alleen haar helse stem is nog intact, voor de rest een klein beetje respect dat iemand in die hoedanigheid zonder gene in een film wil verschijnen.